søndag, august 7

Hej alle skønne og søde læsere.
Her i det nye år får jeg rigtig, rigtig travlt, så jeg bliver virkelig nødt til at stoppe med at blogge. Jeg har virkelig nydt det, og er så taknemmelig for de faste læsere jeg har! Det er fantastisk. Det er også meget besværligt når jeg nu ikke har min egen computer, så skal jeg ind og ligge billederne ind på min søsters computer, og så ligger der hundredevis af billeder derinde. Så jeg starter højst sandsynligt med at blogge igen efter min konfirmation. Som så er her til Forår, for der håber jeg (tror jeg), at jeg får min egen mac. Og der vil jeg så også gøre ekstra ud af min blog, og vil tage ekstra gode billeder. Håber i vil følge mig på min nye blog, når jeg kommer så langt. Men tak allesammen! I er fantastiske.
// knus

3 kommentarer:

  1. nooo. Klara. Så gider jeg heller ikke at blogge. :(

    SvarSlet
  2. Sød blog du har dig! :) Kig gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  3. Jeg har en Give away kørende på min blog, det kunne være lækkert hvis du ville deltage? knus.

    www.peacefulltigerblood.blogspot.com

    SvarSlet