tirsdag, juni 21

Gave til klasse-lærer.

Idag var jeg på strøget med en pige fra min klasse, fordi at vi skulle købe gave til vores klasse-lærer. Vi skal nemlig ikke hav hende til næste år, og vi har haft hende i maange år! Syntes selv at vores fund var ritig godt. :-) Vi fik købt et gavekort til baresso, på hundrede kr, en hyldeblomst-saft, Nellie Dellies(hun er på slankekur, og elsker nellie dellies!!), en lille magnet hvor der står noget på, en creme som normalt koster 400 kr, men blev sat ned på 100 (!!), en halskæde, roser, et kort, hjerte-te, og denne fine kurv til at have tingene i. Det var rigtig hyggeligt. Undskyld, at kvaliteten er lidt dårlig, men det var lidt mørkt. Hvad syntes i om gaven? Imorgen skal jeg på tur med min klasse, og på torsdag og fredag er det sådan noget hygge. Så kan jeg lige pludselig godt overskue alle ting + jeg får ny mobil idag, fordi at min far kender nogen som arbejder i et mobilfirma, og derfor giver gratis. wuhu!! Viser nok højst sandsynligt imorgen. Jeg er forkølet og har ondt i halsen, og så lige op til sommeferien. æv altså! Men sov godt når i når så lang, alle jer dejlige mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar