fredag, juni 3

Jeg elsker dét.

 Havde en fantastisk dag med 3 andre piger idag. Først var vi i kongens have. Der spiste vi jordbær, drak sodavand, spiste vindruer, hyggede, snakkede og havde det mega sjovt. Kongens have er virkelig det hyggeligste. Den består af en kæmpe slags park, hvor græsset er grønt, der er mange mennesker, stemningen er hyggelig, og der er en masse hyggelige steder man kan sidde ved. Vi tilbragte tre timer der. Bagefter gik vi lidt rundt på strøget, hvor vi bare havde det mega sjovt! Var på toilettet mindst 6 gange. Bagefter tog vi i tiger, og købte to is hver. Så gik vi bare lidt rundt, og så gik vi ind i abercrombie og fitch, hvor vi fik et billede sammen med en mande-model (!!!) Bagefter tog vi på baresso, hvor jeg bestilte den ultimative mint, og sådan nogen ting. Det var virkelig det hyggeligste! Imorgen tager jeg på glyptoteket i København, hvor jeg skal se en mega flot udstilling, og smage nogen kager fra det søde liv. (muuums!), da hun har sin cafe derinde. På søndag holder jeg fødselsdag for familien. Så det bliver en deeejlig weekend. Fortsat hav en god aften!
- Forresten så tak RALUCA! Fandt den der cracking-nail ting. (-:





















- Forresten. Min blog har rundet de 1.000 besøgende. Tak, tak og tak!

2 kommentarer:

  1. Årh, det var da så lidt! Glad for at kunne hjælpe :-D.

    SvarSlet
  2. Det kan du tro, at du kunne! :-D

    SvarSlet