onsdag, maj 11

Besøgsgruppe.

Min klasse har sådan noget besøgsgruppe, hvor man er sammen 4-5 mennesker (blandet dreng og pige) og så er man så hjemme hos hinanden. Det var jeg til idag! Det var rigtig hyggeligt. Vi hoppede på trampolin, gik en tur, snakkede, var på computeren, og åd slik. (-: det var bare dejligt. Det jeg virkelig lagde mærke til var, hvor forskellige drengene er i skolen og så hjemme hos hinanden. I skolen er de de der irriterende der altid skal finde en eller andet nedern kommentar, og til besøgsgruppen, kom de bare med komplimenter og var virkelig søde. Men det er jo drenge. Nu sidder jeg og hører Mads langer, og ser frem til hans koncert imorgen. (!!!) Min far kalder, og siger at jeg skal læse. smutter!
ps. Kom ind på talentlinjen! Var til det der klaver ting i Lørdags jeg fortalte om. Er helt vildt glad.
Fortsat god Onsdag.


-Klara








Ingen kommentarer:

Send en kommentar