onsdag, maj 25

Fødselsdag idag!



Ja, jeg har fødselsdag idag! Så er jeg teenager. (-:
Har haft en helt fantastisk morgen. Blev vækket af min familie som sang. Så skulle jeg ned og have morgenmad, og der var der lavet kakao, der var snegle, og så var der gaver! Det var rigtig hyggeligt, og indtil videre har jeg fået: Tivoli-årskort, 700 kr, det tøj som jeg har vist her på siden forleden, et lipgloss-sæt, mascara, rouge, og så en neglelak. Men så skal jeg holde fødselsdag for pigerne på Fredag, og næste lørdag for hele min familie. Det skal nok blive rigtig sjovt! btw. Idag skal jeg til cykelprøve. (desværre) Ej det er faktisk fint nok, håber bare ikke at jeg dumper. Nå men jeg skal gøre mig klar! Håber, at i får en rigtig dejlig dag. 



2 kommentarer:

  1. fede billeder! :)

    Jeg har tidligere blogget på engelsk, men er nu vendt tilbage til det danske :) Så håber du vil kigge forbi...

    SvarSlet
  2. Tusind tak Julia!
    Årh det lyder fedt. Kigger forbi. (-:

    SvarSlet