fredag, maj 13

En uforglemmelig oplevelse.♥

Jeg kan stadig mærke den dejlige stemme, folks skrigen der dunkede i mine ører, den hyggelige store sal, den helt specielle duft, og den søde lille ikke bredskuldrede, jyde, nuttede, og sjove Mads Langer.♥ Det var en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Jeg beundrer ham virkelig. Han synger skidegodt live! Han kan spille en masse instrumenter, og han performer så skide godt. Folk gik glip af noget stort hvis de ikke var der. Hver gang jeg tænker tilbage bliver jeg SÅ glad. Han er sød, lækker og sjov. MUMS!! Ville gerne have optaget hans sange, men der stod man ikke måtte tage kamera med (hvilket jeg fandt ud af, at alle gjorde), men jeg havde så desværre ingen optagelser, men fandt 1 på youtube fra koncerten igår. 


                                                                            Helpless
                              
"Den her sang er skrevet i New York på Chelsea Hotel. Og på det hotel har der været en masse kendte Rock kunstnere, og så da jeg stod i en elevator tænkte jeg på, at der lige hvor jeg står har været kendte. Så jeg gik op på mit hotel-værelse og prøvede at skrive en sang om det, men det gik ikke så godt, så jeg gik ind i elevatoren igen og kørte op og ned i 4-5 timer, hvor jeg så derefter havde en sang" 
Citat fra Mads da han skulle synge Riding Elevators. søøøødt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar