torsdag, maj 19

Træt!!!

Sov i telt sammen med 5 andre piger, der var skænderier, jeg skulle dele luftmadras med en, der var en masse insekter, der var en masse regn om natten, har ikke sovet i 2 døgn, stod tidligt op, kunne høre alle drengenes klamme samtaler, har skreget min stemme så hæs, at jeg slet ikke kan komme op og ramme en bare lidt lys tone, har ikke været bad i tre dage, føler mig beskidt, har hørt alt for meget dårligt pop musik, har været på løb mindst to gange om dagen, har lavet mega dårlig underholdning, har set på bukser der hænger helt nede under numsen, og jeg er er mega træt. Men alligevel er jeg utrolig glad. Har haft en masse gode stunder, har grint, og har ædt slik!! Det har været en rigtig hyggelig lejr. Er selvfølgelig bare glad for at være hjemme. Jeg kan sove i en rigtig seng, og behøver ikke tænke på at skulle stå tidligt op. Har jo fået en mere dag til weekenden. Tror bare at jeg vil være sammen med nogen veninder. Hvad har du tænkt dig at lave imorgen? 


 Det er det jeg har hørt på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar