mandag, maj 9

Snart sommer!

Har haft en dejlig dag! (-:
Min far spurgte om jeg ville pjække fra skole idag, for at komme ud at fiske med ham! haha, men jeg blev nødt til at sige nej, fordi at jeg spiller i et band og vi skal øve til på fredag hvor der er koncert. Der er lige to timer før jeg skal til band fordi at jeg har fri klokken 12 om mandagen (!!!), nå men så tog ud i rema 1000 og købte is med to der hedder Frederik fra min klasse. en 15-pakke is. Føler mig tyk. Vi spillede også guitar-hero. Jeg rulede! Ej, men jeg fik flere point end dem. Er bare glad! Der er sol, og det er godt vejr. :)Tror at jeg laver mig en lækker sommerjuice eller noget. (ide fra bloggen Aide-Mémoire)
Dagen igår var helt vildt fed. Forklarer jer om den en anden dag, hvor jeg har fået billederne fra dagen ind på computeren. 
ps. Skal nok snart lave en lille sommervideo, nogen ideer til hvad den kan handle om?
kys.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar